پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 161478
در چندين سال اخير کساني که حتي فکرش را نمي توان کرد، مجازات کرده ايم
تاریخ انتشار : 1394/02/27 16:40:33
نمایش : 1124
غلام حسين محسني اژه اي گفت: ما مصمم هستيم و در مقابل همه مفسدين تا حد توان مي ايستيم و نهايت تلاش خود را انجام مي دهيم و در اين چندين سال اخير کساني را که حتي فکرش را نمي توان کرد را مجازات کرده ايم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از آناج، غلام حسين محسني اژه اي معاون اول رئيس قوه قضاييه در آيين توديع و معارفه رييس کل جديد دادگستري استان آذربايجان شرقي با اشاره به سابقه و فعاليت هاي حجت الاسلام شريفي رييس کل سابق دادگستري استان گفت: حجت الاسلام شريفي در جهت ايجاد آرامش و امنيت با مسئولين ارتباط خوبي داشته است.

وي ادامه داد: مقرر شده است از اين به بعد حجت الاسلام شريفي به عنوان رئيس يکي از شعب ديوان عالي کشور مشغول به کار شوند.

وي با اشاره به ايام بعثت پيامبر (ص) اظهار داشت: در اوايل اسلام افراد ظالم تجاوزات زيادي را در حق مسلمانان انجام داده اند ولي با اين وجود از آن مردمان مورد ظلم واقع شده انسانهايي برمي خيزند که عالم خود را پر از نور مي کنند.

اژه اي بيان کرد: انقلاب اسلامي جمهوري اسلامي ايران نشات گرفته از انقلاب پيامبر اسلام مي باشد.

وي به شجاعت امام راحل در به ثمر رساندن انقلاب اشاره کرد و افزود: امام راحل زماني اين انقلاب را به ثمر رساند که دنيا به دو دسته تقسيم شده بود و هيچ کس نمي توانست بدون وابستگي به اين دو دولت انقلاب کند ولي امام راحل با اعتماد به مردم و توکل به خداوند انقلاب کرد.

وي خاطر نشان کرد: هيچ کس فکر نمي کرد امام راحل يک نظام 2500 ساله را به زمين بزند و بر همين اساس چندين کودتا براي ما تدارک ديدند و منافقين را به جان ملت انداختند و در خود تبريز منافقين بزرگان زيادي را به شهادت رساندند و در کنار اين همه آشوب جريان هاي وابسته به غرب جنگ 8 ساله را تحميل کردند.

معاون اول قوه قضاييه تصريح کرد: امروزه شرق با کارت ايران مقابل غرب قرار گرفته است و اين استقلال جمهوري اسلامي را نشان مي دهد.

وي  آمريکا را شيطان بزرگ عنوان کرد و افزود: ما به هيچ عنوان نبايد به اين شيطان بزرگ اعتماد کنيم.

وي ادامه داد: ما با تقديم شهدا و مقابله با مشکلات تبديل به ملتي سربلند شده ايم و ثابت کرده ايم که يک ملت با مقياس کوچک مي تواند در مقابل همه استکبار بايستد.

اژه اي در پايان بيان کرد: ما مصمم هستيم و در مقابل همه مفسدين تا حد توان مي ايستيم و نهايت تلاش خود را انجام مي دهيم و در اين چندين سال اخير کساني را که حتي فکرش را نمي توان کرد را مجازات کرده ايم.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html